Q&A Bfit en corona

V: Zijn jullie open?

A: Nee, momenteel zijn we dicht tot 19 januari.

V: Wat moet ik doen om te kunnen komen trainen?

A: We bieden alleen trainingen online aan via de community van onze app.

V: Ik wil graag thuis trainen, hoe doe ik dat?

A: We bieden op dit moment verschillende opties aan.

Optie I: Via onze Bfit app kan je verschillende @HOME workouts volgen. Heb je onze app nog niet en wil je hier wel gebruik van maken, stuur dan een mail naar info@bfitmiddelharnis.nl

Optie II: In het Bfit portaal van onze app. hebben we een aantal YouTube video’s van onze instructeurs voor jou geplaatst.

V: Ik wil thuis graag met gewichten trainen, is het mogelijk om spullen te lenen?

A: Op dit moment bieden we spinningfietsen en Powersets te leen aan.

V: Kan ik mijn abonnement wijzigen vanwege het coronavirus?

A: Je kunt je lidmaatschap blijven gebruiken, op dit moment bieden we verschillende services aan waarmee je thuis aan de slag kan gaan. Voor wijzigingen aan jouw lidmaatschap gelden dezelfde regels als voorheen van toepassing.

V: Wat gebeurt er met mijn niet-gebruikte sportbezoeken (bij een 1 keer per week abonnement?)

A: Je kunt deze opsparen. Deze lessen blijven dus gewoon staan en kun je zodra we weer open gaan allemaal inhalen. Er zit geen tijdlimiet op.

V: Wordt er compensatie gegeven na sluiting van Bfit?

A: Voor de maanden dat we dicht zijn, bieden we iedereen 50% korting op de abonnementen.

V: Kan ik mijn abonnement tijdelijk stopzetten?

A: Op basis van deze situatie kunnen we het abonnement niet tijdelijk stopzetten. Zoals hierboven beschreven zal je in de toekomst de kans krijgen om een compensatie aan te vragen.

Je kunt het abonnement opzeggen met een maand opzegtermijn. Hou er rekening mee dat je weer inschrijfgeld betaald wanneer je lid wordt.