Q&A Bfit en corona

V: Zijn jullie open?

A: Nee, op dit moment zijn we minimaal t/m 28 april 2020 gesloten. Bfit zal de landelijke richtlijnen hanteren.

V: Hoe lang blijven jullie gesloten?

A: Dit is nog niet bekend, we zullen de landelijke richtlijnen hanteren. Mochten er wijzigingen zijn, dan zullen we dit per email, social media en via de website communiceren.

V: Ik wil graag thuis trainen, hoe doe ik dat?

A: We bieden op dit moment verschillende opties aan.

Optie I: Via onze Bfit app kan je verschillende @HOME workouts volgen. Heb je onze app nog niet en wil je hier wel gebruik van maken, stuur dan een mail naar mike@bfitmiddelharnis.nl

Optie II: Deze week hebben we ons aangemeld bij het online platform FitSnacks.TV. Dit is een online platform met verschillende korte workouts. De workouts staan onder begeleiding van een online trainer. Ideaal als je graag onder begeleiding traint. Via onze nieuwsbrief hebben we alle informatie rondom dit platform gecommuniceerd. Heb je de nieuwsbrief niet ontvangen? Stuur dan een mail naar mike@bfitmiddelharnis.nl

Optie III: In het Bfit portaal van onze app. hebben we een aantal YouTube video’s van onze instructeurs voor jou geplaatst.

V: Ik wil thuis graag met gewichten trainen, is het mogelijk om spullen te lenen?

A: Op dit moment bieden we alleen spinningfietsen te leen aan.

V: Kan ik mijn abonnement wijzigen vanwege het coronavirus?

A: Je kunt je lidmaatschap blijven gebruiken, op dit moment bieden we verschillende services aan waarmee je thuis aan de slag kan gaan. Voor wijzigingen aan jouw lidmaatschap gelden dezelfde regels als voorheen van toepassing.

V: Wat gebeurt er met mijn niet-gebruikte sportbezoeken (bij een 1 keer per week abonnement?)

A: Je kunt deze opsparen. Deze lessen blijven dus gewoon staan en kun je zodra we weer open gaan allemaal inhalen. Er zit geen tijdlimiet op.

V: Wordt er compensatie gegeven na sluiting van Bfit?

A: Voor de incasso van de maand april 2020 zal ieder lid een korting krijgen van 50%. Helaas is dit voor ons ook een bijzondere situatie. Juist in deze situatie waarderen wij het zeer als je ons blijft steunen, zodat we in de toekomst open kunnen blijven.

V: Kan ik mijn abonnement tijdelijk stopzetten?

A: Op basis van deze situatie kunnen we het abonnement niet tijdelijk stopzetten. Zoals hierboven beschreven zal je in de toekomst de kans krijgen om een compensatie aan te vragen.

Je kunt het abonnement opzeggen met een maand opzegtermijn. Hou er rekening mee dat je weer inschrijfgeld betaald wanneer je lid wordt.

V: Bfit heeft een automatische incasso gedaan, terwijl het sportcentrum dicht is?

A: We zijn ons bewust van het ongemak voor onze leden en daarom zullen we in de toekomst een mogelijkheid bieden om een compensatie aan te vragen zodra we weer open zijn. Voor ons is het van belang dat jullie ons in deze moeilijke tijd blijven steunen, zodat we in de toekomst nog steeds jullie van dienst kunnen zijn.